فروم تاپ ایران

ساخت وبلاگ
خبرگزاری فارس: محمدحسین مهدویان با اعلام این خبر بیان کرد: پروانه نمایش «ایستاده در غبار» صادر و قرارداد اکران عمومی این فیلم برای اول اردیبهشت‌ماه 95 بسته شده است. اکنون تیم تبلیغات، رسانه‌ و اکران فیلم در تلاشند تا شرایط خوبی را برای دیده شدن «ایستاده در غبار» فراهم کنند.


مهدویان که شب گذشته به همراه بازیگر نقش اول، تدوینگر و آهنگساز فیلمش به ویژه برنامه شبکه دوم سیما آمده بود، با ابراز امیدواری از استقبال مردم در نمایش عمومی «ایستاده در غبار» گفت: ما همه تلاش‌مان را کردیم که فیلم خوب بسازیم و خوشحالیم این فیلم که ساختاری متفاوت داشت، در جشنواره فجر نه تنها سیمرغ بهترین فیلم جشنواره را از آن خود کرد بلکه توانست رضایت تماشاگران جشنواره را نیز جلب کند و در میان پنج فیلم برگزیده آرای مردمی تماشاگران باشد.

وی دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر و بالاتر از آن رضایت مخاطبان از فیلم را یکی از اتفاقات مهم سال 94 برای خودش دانست و اظهار کرد: بزرگان سینما در جشنواره امسال حضور داشتند. به همین دلیل فکر نمی‌کردم فیلمی که ویژگی‌های ساختاری متفاوتی دارد و چندان با اصول و معیارهای رایج جذب مخاطب ساخته نشده است، جزو پنج فیلم برتر تماشاگران باشد.

*«ایستاده در غبار» برای نسل من است

کارگردان «ایستاده در غبار» در ادامه و در پاسخ به پرسشی درباره مخاطبان فیلمش بیان کرد: رویکرد ساخت این فیلم کاملا جوانانه و نوجوانانه است. ما آن را از نگاه نسل خودمان ساخته‌ایم و به همین دلیل فکر می‌کنیم که فیلم برای نسل جوان جذابیت زیادی داشته باشد.

در ادامه این گفت‌وگو، هادی حجازی‌فر بازیگر نقش شهید احمد متوسلیان نیز با ابراز خرسندی از دیده شدن «ایستاده در غبار» در جشنواره گفت: من از ابتدا هم نسبت به دیده شدن فیلم و جذابیت آن برای مخاطب خوشبین بودم. در واقع فکر می‌کنم که اکران «ایستاده در غبار» در سال 95، موفقیت‌های سال 94 را برای این فیلم تداوم خواهد داد.

وی ادامه داد: مخاطبان فیلم در جشنواره فجر واکنش بسیار خوبی به «ایستاده در غبار» داشتند. تماشاگران فارغ از سلیقه و نوع نگاه خود، واکنش‌های دلگرم‌کننده‌ای داشتند و همین امر باعث شده است که به اکران عمومی نیز بسیار خوشبین باشم.

حجازی‌فر همچنین با آرزوی موفقیت برای محمدحسین مهدویان در ادامه مسیر فیلمسازی‌اش عنوان کرد: «ایستاده در غبار» کار بسیار سختی بود اما مهدویان آنقدر انرژی زیادی دارد که که اجازه نمی‍‌داد کسی خسته شود. به همین دلیل در پشت صحنه فیلم، همه با هم دوست بودند.

* 90 درصد تماشاگران راضی بر می‌گردند

همچنین، سجاد پهلوان‌زاده تدوینگر «ایستاده در غبار» با تاکید بر اینکه مخاطب این فیلم بدون رضایت از سینما خارج نمی‌شود، اظهار کرد: در سینمای ایران، فیلم‌های جنگی برای دل مسئولان ساخته می‌شود، اما «ایستاده در غبار» برای مردم ساخته شده است و به همین دلیل جزو پنج فیلم برتر تماشاگران در در جشنواره‌ فیلم فجر بود. با این پشتوانه مطمئنم 90 درصد تماشاگران فیلم راضی از سالن بیرون می‌آیند.

در این گفت‌وگوی تلویزیونی، حبیب خزایی‌فر آهنگساز پروژه نیز از همکاری مجددش با محمدحسین مهدویان گفت و برای اکران این فیلم، آرزوی موفقیت کرد.

بر اساس این گزارش، «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از جمله فیلم‌های شگفتی‌آفرین جشنواره فجر 34 بود که علاوه بر سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره، توانست سه سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و جایزه ویژه هیات داوران بخش نگاه نو را بدست آورد.

این فیلم همچنین مورد تحسین سینماگران ایرانی، عموم مخاطبان جشنواره فیلم فجر و منتقدان قرار گرفته است.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 179 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 3:17

ارسال‌ها: 17,668
تاریخ عضویت: ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
اعتبار: 102757 |
لایک کرده: 4,958
لایکیده شده: 9,396 در 4,569 موضوع
سال تولد: 1363
محل تولد: تهران
محل زندگی: همدان
جنسیت:
شغل:
تاهل: متاهل
مدل گوشی :LG lbeloa
تلفن همراه :
حالت من

دلنوشته من:
˙·٠•♥✿3.2.1بی خیال غصه. ✿♥•٠·˙

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 137 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 0:40

ارسال‌ها: 17,668
تاریخ عضویت: ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
اعتبار: 102757 |
لایک کرده: 4,958
لایکیده شده: 9,396 در 4,569 موضوع
سال تولد: 1363
محل تولد: تهران
محل زندگی: همدان
جنسیت:
شغل:
تاهل: متاهل
مدل گوشی :LG lbeloa
تلفن همراه :
حالت من

دلنوشته من:
˙·٠•♥✿3.2.1بی خیال غصه. ✿♥•٠·˙

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 139 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 0:40

هر کدام از این شهرها سوغاتی و صنایع دستی مخصوص به خود را دارد. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که از بین این شهرها کدام یک در این ایام کمترین هزینه را برای مسافر رقم می‌زند و به عنوان شهر ارزان می‌توان از آن اسم برد.

یکی از دغدغه‌های این روزهای مردم سفر کردن در ایام نوروز است. اما چیزی که قابل تامل است هزینه‌ این سفرهاست.

نوروز ایامی است که اوج سفرهای مردم به شهرهای مختلف ایران آغاز می‌شود. هر فردی که قصد سفر به مکانی داشته باشد، با توجه به ملاک‌های سفر مانند اقامت، خرید، تفریح و... شهری را برای سفر انتخاب می‌کند.

حال چیزی که باید به آن توجه و تامل کرد این است که هزینه‌ سفر به چه شهرهایی به صرفه تر از دیگر شهرهاست؟

کشوری مثل ایران که دارای تمدن و فرهنگ چشمگیری است، شهرهای کوچک و بزرگ بسیاری دارد که در آن‌ها شاهد جاذبه‌های گردشگری هستید.

هر کدام از این شهرها سوغاتی و صنایع دستی مخصوص به خود را دارد. نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که از بین این شهرها کدام یک در این ایام کمترین هزینه را برای مسافر رقم می‌زند و به عنوان شهر ارزان می‌توان از آن اسم برد.

بوشهر

بوشهر، شهریست که دارای جاذبه‌های دیدنی بسیاری است که از جمله‌ آن می‌توان به موزه رئیس‌علی دلواری، قلعه نصوری، رافائل، سحانتیر، گنبد نمکی جاشکف موزه‌ دریانوردی خلیج فارس و ری شهر اشاره کرد.
[تصویر: v5p8zbf521n121y9brqi.jpg]

سوغاتی‌های زیادی در این شهر است که خرما، ارده، حلوای سنگک، خارک پخته، ماهی از جمله آن‌هاست. هزینه‌ سفر 3 تا 4 روزه به این شهرستان حدود 900 هزار تومان است.

تفرش

تفرش شهری زیبا که دارای جاذبه‌های طبیعی بسیاری است. از این جاذبه‌های گردشگری می‌توان به آبشار قطره باران، روستای خانک، روستای طلاد، آب انبار بلور، چشمه آب معدنی گراو، مسجد جامع شش ناو و غار امجک اشاره کرد.
[تصویر: a9m3rhck09tyct63z12.jpg]

از سوغات این شهرستان، گردو، بادام، نان تندی، شیرینی خانگی و عسل می‌توان نام برد.

در این شهرستان افراد نامور و معروفی همچون پروفسور حسابی و پروفسور سحابی زیسته است. شما برای سفر به این مکان زیبا می‌تواند تنها با 700 تا 800 هزار تومان سفر کرده و دیدن نمایید.

بروجرد

بروجرد شهر دیگری‌ است که دارای جاذبه‌هایی همچون پل قلعه حاتم، گلدشت، روستای دره صیدی، کرکیخان و موزه‌ مردم‌شناسی است.
[تصویر: rh1vrpwond2wcsusdrut.jpg]

کلوچه روغنی، نان گوشه‌ای و خشکبارها از جمله سوغاتی‌های این شهرستان است. برای سفر به این شهرستان فقط 500 تا 600 هزار تومان کافی است.

کاشان

شهر گل و گلاب، کاشان شهری که جاذبه‌هایی همچون مسجد جامع، مسجد آقا بزرگ، آتشکده نیاسر، غار تالار، کاروانسرای مرنجاب، باغ و حمام فین دارد.
[تصویر: u9qgggne7etasutc20z.jpg]

از سوغات این شهرستان می‌توان به کلوچه، گلاب و روغن نباتی اشاره کرد. هر مسافری در ایام نوروز با هزینه‌ 500 تومان می‌توانند از این شهرستان به مدت 3تا 4 روز دیدن نمایند.

محلات

محلات از دیگر شهرهایی است که به شهر گل معروف است. مردم با هزینه‌ای حدود 600 هزار تومان می‌توانند از این شهرستان دیدن کنند.
[تصویر: dpdc5u1zom7zab0ns9.jpg]

چشمه‌ آبگرم، ستون‌های خورهه، آتشکده‌ آتشکوه، قلعه‌ آقاخان و غار آزادخان از جمله جاذبه‌های این شهرستان است.

از مراسم‌های دیدن این شهرستان اهواهو است. سوغاتی محلات حلواشکری و حلوا ارده است.

تویسرکان

تویسرکان، شهرستانی کوهستانی که دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار است. شما در این شهرستان می‌توانید از مکان‌هایی همچون حیقوق نبی، قلعه‌ اشتران، حمام زرمان، باغوا و سیراب، درخت 3000 ساله‌ چنار و بازارها دیدن کنید.
[تصویر: b3r5p5g97o2ynt4h7cq9.jpg]

هرکسی که قصد سفر به این شهرستان را داشته باشد، با 400 تا 500 هزار تومان می‌تواند به مدت 3 تا 4 روز از این شهر دیدن کند.

سرعین

سرعین دیگر شهرستانی است که دارای جاذبه‌هایی همچون آبگرم، سبلان، بش باجیلار و گاومیش گلی، دهکده‌ صخره‌ای باستانی و بندر کلخوران، پیست اسکی است.
[تصویر: ft9oarbw3fuyyeoipz6h.jpg]

سوغات معروف این شهر عسل و حلوای سیاه است. شما با 800 تا 900 هزار تومان می‌‌توانید یک سفر 3 تا 4 روزه در ایام نوروز به این شهرستان داشته باشید. بندر خارک از دیگر شهرهای دیدنی و گردشگری کشورمان است.

بندر خارک

صخره‌ کند و نرده‌های سنگی و قرار گرفتن بندر در کنار دریای خلیج فارس از جاذبه‌های این شهرستان است. یکی از ویژگی‌های بندر خارک وجود آب شیرین فراوانش است.
[تصویر: jpvf046uco6yo6qhscs2.jpg]

شما با 900 هزار تا 1000000 تومان می‌توانید سفری پرخاطره به این شهر داشته باشید.

نوش‌آباد

نوش آباد شهری زیبا که در استان اصفهان واقع شده است. شهر زیرزمینی اویی در این شهرستان واقع شده است. معماری بی‌نظیر این شهرستان هر فردی را مجذوب خود می‌کند.
[تصویر: 2qqxklq17j7c8qptixg6.jpg]

جاذبه‌هایی همچون پل اسحاق آباد، قلعه‌ خشتی فرزین، بقعه‌ رقیه بانو، آب انبار چاله‌سی، مرکزی، دربریگ و زیارتگاه فیض آباد این شهر را دیدنی تر کرده است. صنایع دستی این شهرستان زبانزد خاص و عام است. از این صنایع می‌توان به جولابافی اشاره کرد.

شما تنها با 700 تا 800 هزار تومان می‌توانید به دیدن این شهرستان بروید.

طارم

طارم از دیگر شهرستان‌هایی است که در آن جاذبه‌های طبیعی بسیار است. این شهرستان دارای جاذبه‌هایی همچون آتشکده‌های تشویر، سانسیز، پیرچم، قوهیجان، قلعه‌های سمیران، آبشار هشترخان و باغ‌های سرسبز و زیبا است.
[تصویر: dn6dngq6xgkk54gnpz7a.jpg]

سوغاتی‌های این شهرستان شامل برنج، سیر، انار، زیتون، طالبی، انجیر، فندق و.. هستند.

شما برای سفر به این شهرستان تنها 700 تا 800 هزار تومان هزینه می‌کنید.

اتفاق جالبی که این روزها شاهد آن هستیم شوق و نشاط مردم برای سفر در ایام نوروز است. تبلیغات بر روی شهرهایی همچون، شیراز، اصفهان، مشهد، کیش، همدان و امثال اینها برای سفر در ایام نوروز به حدی زیاد است که اکثر مردم به این باور رسیدند که تنها مکان‌های توریست پذیر ما این شهرها هستند و با هزینه‌های بسیار به این کلان شهرها سفر می‌کنند. این در حالی است که مردم با کمترین هزینه می‌توانند به شهرستان‌های کوچک ولی پر جاذبه سفر کنند.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 127 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 0:40

ارسال‌ها: 5,340
تاریخ عضویت: ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اعتبار: 39218 |
لایک کرده: 10,603
لایکیده شده: 6,002 در 3,616 موضوع
سال تولد: 1375
محل تولد:
محل زندگی:
جنسیت:
شغل: دانشجو
تاهل: مجرد
مدل گوشی :galaxy s4
تلفن همراه :
حالت من

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 125 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 21:05

ارسال‌ها: 5,340
تاریخ عضویت: ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اعتبار: 39218 |
لایک کرده: 10,603
لایکیده شده: 6,002 در 3,616 موضوع
سال تولد: 1375
محل تولد:
محل زندگی:
جنسیت:
شغل: دانشجو
تاهل: مجرد
مدل گوشی :galaxy s4
تلفن همراه :
حالت من

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 147 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 21:05

ارسال‌ها: 5,340
تاریخ عضویت: ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اعتبار: 39218 |
لایک کرده: 10,603
لایکیده شده: 6,002 در 3,616 موضوع
سال تولد: 1375
محل تولد:
محل زندگی:
جنسیت:
شغل: دانشجو
تاهل: مجرد
مدل گوشی :galaxy s4
تلفن همراه :
حالت من

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 137 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 21:05

سالاد مرغ اعیانی درست کنید

سالاد مرغ سلطنتی به عنوان یک پیش غذا مناسب است. مکمل آن نیز چاشنی انبه می باشد. حتما این پیش غذا را درست کنید و از آن لذت ببرید.

مواد لازم:
روغن زیتون : 4 قاشق غذاخوری
مرغ مکعبی خرد شده : 900 گرم
ژامبون بدون پوست و مکعبی شده : 125 گرم
پیاز شالوت : 12 عدد
سیر کوبیده شده : 2 حبه
پودر کاری ملایم : 1 قاشق غذاخوری
مایونز : 300 میلی لیتر
عسل رقیق : 1 قاشق غذاخوری
جعفری تازه خرد شده : 1 قاشق غذاخوری
فلفل : به میزان لازم
انگور سیاه بی دانه 4 قاچ شده : 90 گرم
برنج زعفرانی خنک جهت سرو : مقداری

[تصویر: wwhsysuub3hl2xir5b6.jpg]

طرز تهیه:
1. روغن را داخل یک ماهیتابه بزرگ حرارت داده و مرغ , ژامبون , پیاز شالوت , سیر و پودر کاری را به آن اضافه نمایید . به مدت 15 دقیقه این مواد را به آرامی بپزید .

2. مخلوط پخته شده را داخل مخلوط کن بریزید .

3. بعد از این که مخلوط به طور کامل خنک شد , طبق ذایقه تان به آن فلفل بزنید .

4. مایونز را با مقدار کمی عسل مخلوط نمایید , سپس جعفری خرد شده را به آن بیافزایید . مرغ را داخل این مخلوط خیس نمایید .

5. مخلوط را داخل یک ظرف مخصوص پذیرایی گود قرار داده , با انگور تزیین نموده و به همراه برنج زعفرانی سرد سرو نمایید .

نکته:
2 قاشق غذاخوری زردآلوی تازه و 2 قاشق غذاخوری خلال بادام را در مرحله 4 به سس اضافه نمایید .

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 134 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:36

ارسال‌ها: 5,336
تاریخ عضویت: ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اعتبار: 39218 |
لایک کرده: 10,603
لایکیده شده: 6,002 در 3,616 موضوع
سال تولد: 1375
محل تولد:
محل زندگی:
جنسیت:
شغل: دانشجو
تاهل: مجرد
مدل گوشی :galaxy s4
تلفن همراه :
حالت من

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 136 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:36

ارسال‌ها: 5,336
تاریخ عضویت: ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اعتبار: 39218 |
لایک کرده: 10,603
لایکیده شده: 6,002 در 3,616 موضوع
سال تولد: 1375
محل تولد:
محل زندگی:
جنسیت:
شغل: دانشجو
تاهل: مجرد
مدل گوشی :galaxy s4
تلفن همراه :
حالت من

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 121 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 19:36

ارسال‌ها: 5,330
تاریخ عضویت: ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اعتبار: 39218 |
لایک کرده: 10,568
لایکیده شده: 6,000 در 3,615 موضوع
سال تولد: 1375
محل تولد:
محل زندگی:
جنسیت:
شغل: دانشجو
تاهل: مجرد
مدل گوشی :galaxy s4
تلفن همراه :
حالت من

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 139 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 18:10

ارسال‌ها: 5,329
تاریخ عضویت: ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اعتبار: 38318 |
لایک کرده: 10,568
لایکیده شده: 5,969 در 3,597 موضوع
سال تولد: 1375
محل تولد:
محل زندگی:
جنسیت:
شغل: دانشجو
تاهل: مجرد
مدل گوشی :galaxy s4
تلفن همراه :
حالت من

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 22:57

ارسال‌ها: 5,329
تاریخ عضویت: ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اعتبار: 38318 |
لایک کرده: 10,568
لایکیده شده: 5,969 در 3,597 موضوع
سال تولد: 1375
محل تولد:
محل زندگی:
جنسیت:
شغل: دانشجو
تاهل: مجرد
مدل گوشی :galaxy s4
تلفن همراه :
حالت من

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 155 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 22:57

فروردین:

ممکن است شما به خاطر اینکه چیز مهمی را از دست داده‌اید، احساس خوبی نداشته باشید. هنوز هم نظریه کند و کاو کردن یک مشکل برای فهمیدن اینکه چه کاری لازم است انجام شود، نظریه خوبی است. شما باید جنبه خوب هر چیزی را تشخیص بدهید. اما اگر اشتباهی رخ داد اگر همین الان با آن موضوع برخورد کنید بهتر از این است که آن را به آینده موکول کنید.

اردیبهشت:

هفته کاری به اتمام رسیده است اما شما همچنان پر از انرژی و ایده هستید. با قدرت جسمی و روحیه کاری زیادی دارید می توانید در خیلی از کارها به اعضای خانواده خود کمک کنید. حتی در شغلتان نیز بخشی از پروژه ها را به انجام برسانید. امروز باید اعتماد به نفس داشته باشید و خیلی راحت در مورد خود و ایده هایتان حرف بزنید. هیچ اشکالی ندارد اگر برخی زا افراد با نظر شما مخالفت کنند. این تعاملات به شما کمک می کند ایرادات کار خود را پیدا و خیلی سریع تر پیشرفت کنید. پس ترس را کنار بگذارید و خودتان باشید.

خرداد:

شما از درون دارای افکار مثبتی هستید اما در ظاهر خود را با افکار منفی نشان می‌دهید، بهتر است درون و بیرون خود را به یک شکل نشان دهید نه این که درون و بیرون وجودیتان حرف‌های متفاوتی برای گفتن داشته باشند زیرا در این صورت دارای دو شخصیت مختلف می‌شوید، افراد دیگر به خاطر این صفت از شما دوری خواهند گزید. بهتر است واقعیت را قبول کنید شما فردی مهربان و دارای افکار مثبت هستید، پس واقعیت وجودیتان را همان طور که هست نشان دهید نه متفاوت.

تیر:

شما دلتان می‌خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی‌توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات‌تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می‌توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی‌خود را برگردانید.

مرداد:

درست است که از وقت گذراندن با دوستان و کسانی که طرز فکری شبیه به شما دارند لذت می برید، اما مواظب باشید که از وقت کار و یا خانواده برای همراهی با دوستانتان چیزی کم نکنید. شاید این راه خوبی برای فرار کردن از مشکلاتی که الان دارید و مسئولیت هایتان باشد، اما راه حل آنها نمی تواند باشد. یادتان باشد که در همه کار تعادل را رعایت کنید. شما به عملگرا بودن و توانایی در استفاده از استعدادهایتان شهرت دارید و این هفته فرصتی مناسب برای پیشرفت و موفقیت شما خواهد بود، پس نگذارید هیچ کس و هیچ چیز جلوی راهتان قرار بگیرد. ستاره ها نیز با شما یار خواهند بود و با هر شخص مهمی می توانید به راحتی قرار ملاقات بگذارید.

شهریور:

ارتباط های اجتماعی شما امروز زیاد می شوند. اینقدر انرژی خوب در هوا جاری است که خودتان هم حیفتان می آید مهربانی نکنید. این حس های فوق العاده عالی، فقط یک بار در سال در وجودتان خواهند بود. این فرصت را غنیمت بشمارید و و رابطه خود ا با شریک عاطفیتان بهتر کنید. اگر سوتفاهمی هست، امروز می توانید آن را برطرف کنید. به طور کلی، بیشتر وقت خود را در میان دوستان، اعضای خانواده و همکاران سپری کنید و از مزایای این رابطه های غرق در لذت شوید.

مهر:

شما تصمیم دارید به استقلال مالی برسید به همین دلیل همکاری با یکی از اعضای خانوده را قطع می کنید. با فردی که به خوبی آن را نمی شناسید، پروژه ای را آغاز می کنید. شما دوست دارید به همراه فرد مورد علاقه خود با قایقی به جزیره ای سفر کنید. اگر این کار در واقعیت برایتان غیر ممکن است، خانه خود را به عنوان یک قایق در نظر بگیرید. تعدادی شمع روشن کنید، موسیقی پخش کنید و با درست کردن غذای مورد علاقه تان از همجواری با او لذت ببرید. باور کنید مبل های خانه تان از شن های جزیره راحت تر خواهد بود. در آخر هفته خانه تان پر از میهمان خواهد شد و لحظات خوبی را در کنار آنها سپری خواهید کرد

آبان:

شما فکر می کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می شویم شما بیشتر در فکر فرو می روید. شما می دانید که باید به خاطر جنبه های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

آذر:

ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.

دی:

امروز باید تصویرهای ذهنی خود را از زوایای مختلف ببینید و بررسی کنید. اگر مسایلی هستند که موجب هراس یا نگرانی شما شده اند را امروز کشف و برای برطرف کردن آنها راه چاره بیابید. نشانه های متعددی امروز در زندگی شما ظاهر خواهند شد و باید بسیار باهوش باشید و آنها را به سرعت تشخیص دهید. با نیروی فکری خود می توانید فرصت های مالی و شغلی عالی برای خود رقم بزنید. با عشقتان در مورد روحیاتتان حرف بزنید و از اینکه از واقعیت های درونی شما آگاه شود هیچ ترسی نداشته باشید.

بهمن:

شما در این روزها خود را از روابط اجتماعی که در سابق داشته اید دور کرده اید و با افرادی که در سابق به ﺁنها علاقه داشتید کمتر ارتباط دارید، این همه محدودیت به چه علت است.انسان‌ها برای بقای زندگی شان به یکدیگر نیازمند هستند بهتر است روابط‌تان را مانند سابق از سر بگیرید.به کارها و فعالیت‌های اجتماعی‌تان بیشتر اهمیت بدهید، زیرا ممکن است به دلیل عدم احساس مسئولیت لازم از این کار اخراح شوید.

اسفند:

شمشیر و سپر خود را زمین بگذارید. زمین سرشار از زیبایی و انرژی های خوب است. عینک صورتی بزنید و دنیا را به همان زیبایی که هست، تماشا کنید. این حس ها شاید فقط یک بار در سال سراغ شما بیاید. بگذارید جریان عادی زندگی شما را با خودش ببرد. در زندگی غرق شوید. از امروز تا سه هفته دیگر با شریک عاطفی خود بهترین عشق را تجربه خواهید کرد. خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید شریکتان را هم به اندازه ای که شایسته اوست، بخواهید و دوست داشته باشید.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 132 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 22:57

1. آقایون خانما، جنگ تموم شد. میتونین از سنگرا و پناه گاهتون بیاین بیرون به زندگیتون برسید.

2. دقیقا به همین نسبتی که شب دلت نمخواد بخوابی صبح هم دلت نمیخواد بیدار بشی.

3. بچه های الان واسه خودشون اتاق دارن زمان ما بچه ها گوشه داشتن مثلن میگفتن بچه برو یه گوشه بگیر بشین.

4. لاک‌پشتا میدونن آخرش هیچی نیست که عجله‌ای ندارن.

5. الان دیگه تک و توک صدای ترقه میاد از تو کوچه..فکر کنم اومدن به سربازای مجروح دشمن تیر خلاص میزنن.

6. دیشب کیم جونگ اون بمب هیدروژنی زد بقل خونمون و با موفقیت آزمایش کرد.

7. ‏من نمیدونم چطوری تونستم 9 ماه رو بدون اینترنت تو شکم مادرم تحمل کنم.

8. ‏فرهاد مهراد وقتی روز چهارشنبه سوری آتیش بازی ملت رو میدید سرش رو تکون میداد و میگفت: تورو خدا بببین با کیا زمستون رو سرکردیم.

9. کره شمالی به دنبال به دست آوردن تکنولوژی ساخت نارنجک های اکلیل سرنجیه.

10. آخر سال باید دو هفته تعطیل کنن که ما وقت کنیم جمع بندی کنیم، بازم جمع بندی نکرده مجبوریم سال جدید رو شروع کنیم.

11. اگه نامزد داشتم الان بش مسج ميزدم "در مجلس ما عطر میامیز که ما را، هر لحظه ز گیسوی تو خوش بوی مشام است، كوتاهشونم نكن."

12. یه سریم عوض اینکه اینستاگرم بسازن تا لحظات به یاد ماندنی درش ثبت کنن لحظات به یاد ماندنی می سازن تا در اینستاگرم ثبت کنن.

13. من دقيقا يه موجودى هستم متضاد زامبى، اونا مرده ى متحركن من زنده ى بي تحركم.

14. وزارت دفاع میتونه نیروهای زیادی رو از دیشب استعدادیابی کنه. یکیش همین پسر همسایمون.

15. دیدی با بعضی‌ها حرف میزنی ناراحت میشن یهو میگن بای! بابا خب یه battery low بده اول.

16. حافظ یه جور میگه دوش دیدم انگار ما حموم نداریم، نمیبینیم.

17. دفعه اولی که رفتم قهوه خونه یارو گفت چی میخواید؟ گفتم قهوه، گفت نداریم، گفتم خونه، انداختم بیرون.خب نامردا آدم با مبتدی اینجوری برخورد میکنه؟

18. هر وقت زنگ بزنی آموزش دانشگاه یکی گوشی رو برمیداره میگه: کاری از ما ساخته نیست، بفرمایید.

19. تو اسلامشهر یک خونه که داخلش مواد محترقه بوده منفجر شده و 4 کشته و چندین زخمی داشته.فکر کنم ترقه ای که ساخته بودن با همکاری وزارت دفاع بوده.

20. منو داداشم وقتی جوک واسه مامانم میگیم باید براش توضیح بدیم که این جوکه و واقعیت نداره.

21. با یه بدبختی زیر میزمو تمیز کردم باید دست تک تک مهمونا ر بگیرم ببرم نشونشون بدم.

22. صدبار گفتم بازم میگم کاش کادو تولد دادن به صورت حذفی بود نه رفت و برگشت.

23. انقدر مواد مخدر صنعتی نابودکننده اومده که رفیق مارو دیروز با تریاک گرفتن بردنش توی میدون محلمون ازش تقدیر کردن.

24. لباسشویی اینقدر خاطرش عزیزه که وقتی می‌لرزه می‌خوام برم بغلش کنم بگم هیچی نیست عزیزم، آروم باش، الان تموم می‌شه.

25. دوستان در صحنه احساس می کنن ما خجالت می‌کشیم که نمی‌ریم بیرون، از بیرون بمب و نارنجک میندازن تو حیاطمون. شرمنده شدم.

26. دیشب چراغا رو خاموش کردم، حداقل توسط هواپیماهاشون شناسایی نشه خونه مون.

27. یدونه نارنجک زدن تو کوچه که همونطور که شیشه خورده ها رو هوا معلق بود، بلند شدم دستم رو گذاشتم رو سینه‌ام و سرود ملی سوریه رو خوندم.

28. تو نونوایی یه کارتن کوچیک گذاشته بود روش نوشته بود عیدی ما یادت نره. منم از توش ده تومن عیدی برداشتم برا خودم. دمش گرم به یادمون بود.

29. هر سال چارشنبه سوری من رسماً یاد نبرد چالدران می‌افتم که دشمن توپ و تفنگ داشت، ما نداشتیم، و علی رغم رشادت فراوان شکست خوردیم.

30. امریکا و اروپا اگه ازمایش موشکی رو تا حالا نقض برجام ندونن با تصاویری که از مراسم چهارشنبه سوری مخابره میشه شکشون برطرف میشه.

31. باز زمان جنگ خوب بود قبل انفجار صدای سوت میومد میخوابیدن رو زمین، امشب داری راه میری یهو میبینی تو خشتکت نارنجک ترکید.

32. امشب یک پیراهن خریدم، این قدر دوستش دارم که کلی تکونش دادم تا خوابش برد.یک لیوان آب سرد هم گذاشتم بالای سرش نصف شب تشنه ش شد بخوره.

33. رئیس سازمان غذا و دارو از یه طرف باید به وضعیت لوبیا تو قرمه سبزی رسیدگی کنه ازطرف دیگه باید حواسش بمیزان متفرمیک اسید تو آنتی هیستامین باشه.

34. تو مستراح عمومي يكي فين كرد، يه لحظه فكر كردم داره به زبان آلماني يه چيزي ازم ميپرسه.

35. یه دوست دارم بهش می‌گیم «شهرام جزئیات». مثلا یادشه بهار ۸۳ سوار ماشین بوده با دنده سه داشته می‌رونده برگشته به بغلیش گفته فلان.

36. من همیشه تو ایام عید طوری با بچه های فامیل رفتار کردم که هر وقت تو خونه بهشون میگن حاضر شید بریم خونه فلانی میگن نه مرسی میخوایم درس بخونیم.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 186 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 6:13

کروستینی؛ خارجکی با سالمون دودی

امروز قرار است طرز تهیه یک نوع غذای خارجی را به شما آموزش دهیم که با سالمون درست می شود. اگر رژیم دارید می توانید به عنوان غذای اصلی از آن استفاده کنید و اگر نه، یک پیش غذای عالی برای شماست.
وب‌سایت مواد لازم: امروز قرار است طرز تهیه یک نوع غذای خارجی را به شما آموزش دهیم که با سالمون درست می شود. اگر رژیم دارید می توانید به عنوان غذای اصلی از آن استفاده کنید و اگر نه، یک پیش غذای عالی برای شماست.

مواد لازم:
2 عدد گوجه فرنگی کوچک
یک عدد پیاز کوچک
نصف قاشق چای خوری نمک
نصف قاشق چای خوری فلفل سیاه

مواد لازم برای کرم روی نان:

پنیر خامه ای
قاشق غذا خوری آب لیمو تازه
1 قاشق چای خوری رب گوجه فرنگی
300 گرم سالمون دودی
روغن زیتون
یک عدد نان باگت بزرگ
یک قاشق غذا خوری کیپر ریز خرد شده

[تصویر: 0j0yg8pkc8dj2hqpodg.jpg]

طرز تهیه:
1. گوجه فرنگی وپیاز را ریز خرد میکنیم و در یک کاسه با هم مخلوط میکنیم و نمک و فلفل میزنیم و به مدت 15 دقیقه کنار میگذاریم.

2. پنیر خامه ای، آب لیمو، کیپر و رب گوجه فرنگی را مخلوط میکنیم و کرم روی نان آماده است.

3. نان باگت را برش میزنیم و دو طرف ان را روغن زیتون میزنیم و به مدت 4 دقیقه در یک تابه ی بزرگ حرارت میدهیم تا تست شود (هر طرف 2 دقیقه) و شما میتوانید با استفاده از تستر نان ، نان را تست کنید.

4. روی نان تست شده مخلوط کرم میزنیم و روی آن پیاز و گوجه میریزیم.

5. سالمون ها را برش میزنیم و روی هر نان تست چند تکه سالمون قرار میدهیم.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 3:39

ارسال‌ها: 5,312
تاریخ عضویت: ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اعتبار: 38054 |
لایک کرده: 10,549
لایکیده شده: 5,951 در 3,590 موضوع
سال تولد: 1375
محل تولد:
محل زندگی:
جنسیت:
شغل: دانشجو
تاهل: مجرد
مدل گوشی :galaxy s4
تلفن همراه :
حالت من

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 145 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 3:39

ارسال‌ها: 5,312
تاریخ عضویت: ۲۷ آذر ۱۳۹۳
اعتبار: 38054 |
لایک کرده: 10,549
لایکیده شده: 5,951 در 3,590 موضوع
سال تولد: 1375
محل تولد:
محل زندگی:
جنسیت:
شغل: دانشجو
تاهل: مجرد
مدل گوشی :galaxy s4
تلفن همراه :
حالت من

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 122 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 3:39

در این شماره از خواندنی ها با زندگی نامه ی جدیدی کارل مارکس فیلسوف و اقتصاددان بزرگ و جنجالی، رمان جدید جی. کی. رولینگ نویسنده ی هری پاتر، یک رمان پلیسی ژاپنی و.... آشنا شوید.

[تصویر: a31gxl077a1x84gdw6ie.gif]
کارل مارکس (یک زندگی قرن نوزدهمی)

جاناتان اشپربر
ترجمه ی احمد تدین و شهین احمدی
انتشارات دنیای اقتصاد
چاپ اول: 94

[تصویر: 50g6k9em0lvljqnac0f.jpg]

«کارل مارکس: یک زندگی قرن نوزدهمی» تصویری جامع از زندگی خصوصی و اجتماعی مارکس، و اندیشه ی فلسفی، فعالیت های سیاسیو آرزوهای برآورده شده، محقق نشده، و ناتمام وی ترسیم کرده است.

تصاویر انتهای کتاب، نمایش هنری سنجیده ای است از آغاز و فرجام زندگی مردی که رویایش، نشاندن تندیس آزادی و عدالت بر دروازه ی جهان بود، اما اکنون در گورستان «های گیت» لندن زیر تندیسی آرمیده است که نگاهش به دوردست هایی است بسان آرمان شهری که مارکس می خواست و ندید و شاید دیگران هم هرگز نبینند اما اینکه مارکس در دهه ی دوم قرن بیست و یکم هم می تواند. موضوع کتابی پرآوازه باشد، نشانه ای است از این که تلاش خستگی ناپذیر این «مرد، پدر، مبارز، اقتصاددان و فیلسوف» در میان آن همه مشکلات زندگی، برای شناختن و شناساندن جهان، چندان هم بی حاصل نبود و بد یا خوب مهر خود را بر تاریخ زده و همچنان تأثیرگذار است.

[تصویر: a31gxl077a1x84gdw6ie.gif]

کرم ابریشم
جی. کی. رولینگ
ترجمه ی ویدا اسلامیه

[تصویر: ioe8w3k1d2t3tv36c9x.jpg]

هنگامی که رمان نویس اِوِن کویین ناپدید می شود، همسر اِوِن کارآگاه خصوصی کورومون استرایک را به خدمت می گیرد. خانم کویین در این اندیشه است که شوهرش برای چندین روز ناپدید شده، کاری که قبلاً هم از وی سر زده بود، و از استرایک می خواهد که او را بیابد و به خانه برگرداند. ولی در نتیجه تحقیقات استرایک مشخص می شود که موضوع فراتر از تصور خانم کویین است. رمان نویس اخیراً دست نوشته ای با قلم تندی به اتمام رسانده بود که تقریباً همه ی آشنا هایش را هدف خود قرار می داد.

در صورت انتشار رمان، زندگی خیلی ها در آستانه تخریب قرار می گرفت در نتیجه افراد زیادی مایل به سکوت وی بودند. هنگامی که کویین به طرز وحشیانه و در موقعیت عجیب به قتل رسید، همه چیز تبدیل به مسابقه ای علیه زمان گردید تا انگیزه قاتل ظالم، قاتلی که تا به حال استرایک با امثالش روبرو نشده بود، مشخص شود کرم ابریشم دومین کتاب از مجموعه تحسین برانگیز کورومون استرایک و دستیار جوانش، رابین الاکوت است.

[تصویر: a31gxl077a1x84gdw6ie.gif]

چه کنیم عشق رویایی به دلزدگی نینجامد


آیالامالاچ پاینز
ترجمه ی فاطمه شاداب
انتشارات ققنوس
چاپ دوم: 94

[تصویر: u4poxc8jpymmkgyym2hz.jpg]

دلزدگی وضعیت دردناکی است که کسانی را که توقع دارند عشق رویایی به زندگی شان معنا بخشیده متأثر می سازد دلزدگی هنگامی بروز می کند که متوجه شوند علی رغم تمام تلاش هایشان، رابطه شان به زندگی معنا نداده و نخواهد داد. ازدواج ها ممکن است که منجر به دلزدگی شوند. هنگامی که همسری بی دقت و بی توجه است، طرف مقابل می تواند تصمیم بگیرد که به زندگی با او ادامه دهد یا وی را ترک کند، اما وقتی کسی انتظار دارد که رابطه ی او با همسرش به زندگی معنا بدهد، چنین رنجش هایی غیرقابل تحمل خواهد بود.

دلزدگی زناشویی به علت مجموعه ای از توقعات غیر واقع گرایانه و فراز و نشیب های زندگی بروز می کند. برخلاف عقیده ی اغلب رویکردهای بالینی که در زوج درمانی استفاده می شوند، دلزدگی زوج ها به علت وجود اشکال در یک یا هر دو نفر یا اختلال در رابطه ی آن ها نیست.

دلزدگی از عشق یک روند تدریجی است. به ندرت به طور ناگهانی بروز می کند. در واقع صمیمیت و عشق به تدریج رنگ می بازند و به همراه آن احساس خستگی عمومی عارض می شود. در شدیدترین نوع آن، دلزدگی برابر است با فروپاشی رابطه. کسی که گرفتار دلزدگی شده است، به نحوی می خواهد بگوید: «همین است که هست! با این رابطه دیگر برایم بس است. دیگر نمی توانم آن را تحمل کنم»

[تصویر: a31gxl077a1x84gdw6ie.gif]

شکار و تاریکی
ادوگاوا رانپو
ترجمه ی محمود گودرزی
انتشارات چترنگ
چاپ اول: 94

[تصویر: 8mitzqqlhzqjmoepn5v.jpg]

ادوگاوا رانپو با نام اصلی هیرائی تارو بنیان گذار ادبیات پلیسی در ژاپن است. او از سال 1922 به سبک نویسندگان محبوبش ادگار آلن پو و کانن دویل کتاب می نویسد و خیلی سریع با نام مستعاری که ادای دینی است به پو، به شهرت می رسد.

او به رغم تمایل افسانه وارش به گریختن از چنگ ناشران، نویسنده ای پرکار بود؛ چهل و چهار داستان کوتاه، سی و یک رمان و از بعد سال 1935 همان قدر داستان کودکان، یوکیو میشیما که به آثار او علاقه ی بسیار داشت یکی از رمان های رانپو به نام سوسمار سیاه را به شکل نمایشنامه درآورد و در آن نقش بازی کرد.

در شکار و تاریکی، درام ظریفی که ابریشم و خون را به هم گره می زند، راوی، خود رانپو، که مسحور زیبایی همسر مقتول شده شده است علاقه مند می شود معمای قتلی را که یک نویسنده ی دیگر رمان های پلیسی مرتکب شده است حل کند. او مطیع و فرمان بر آن زن دل فریب شده است؛...

این داستان مثل رمان های دیگر رانپو؛ منطقی، استوار، با فراز و نشیب های زیرکانه و نمایش سلیقه های بیمارگونه و وسواس آمیز پیش می رود.

[تصویر: a31gxl077a1x84gdw6ie.gif]

فرهنگ و زندگی روزمره
دیوید اینگلیس
نازنین میرزابیگی
نشر گمان
چاپ اول: 94

[تصویر: jgbb6y0g6mvxxml6com3.jpg]

اگر کسی از ما بخواهد در مورد زندگی روزانه مان حرف بزنیم، به سختی می توانیم موارد جالبی برای گفتن بیابیم، چرا که زندگی روزمره به روال عادی پیش می رود و در نتیجه نکته ی تازه ای در آن یافت نمی شود. در صورتی که مجبور شوم در مورد کارهای روز قبلم صحبت کنم مواردی بیابم که آن را قدری از روزهای دیگر متمایز می کند. مثلاً می توانم بگویم صبح اتوبوس دیر رسید و مجبور شدم کلی در هوای سرد منتظر بمانم. یا اینکه بگویم به مادرم زنگ زدم و از احوال یکی از دوستان قدیم خانوادگی که به تازگی او را دیده بود برایم گفت...

نکته ی مهم این است که وقتی از افراد خواسته می شود در مورد زندگی روزمره شان فکر می کنند و توضیح می دهند، نه تنها اهمیت این موضوع را چندان درک نمی کنند بلکه بیان بدیهیات روزمره را در قالب کلمات کاری دشوار می یابند.

دیوید انگلیس، پیوند زدن مباحث نظری با مسائل زندگی روزمره و طرح مثال هایی از دنیای ورزش و هنر گرفته تا فرهنگ اتومبیل و آشپزی بین المللی، ضمن بررسی مرور دیدگاه های اندیشمندان برجسته ی حوزه ی فرهنگ، از زیمل تا باختین و بوردیو ما را با پیچیدگی و جذابیت های تحلیل فرهنگی آشنا می کند.

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 0:31

ارسال‌ها: 58,247
تاریخ عضویت: ۱۰ تير ۱۳۹۱
اعتبار: 389464 |
لایک کرده: 34,755
لایکیده شده: 27,603 در 13,009 موضوع
سال تولد: 1374
محل تولد: تهران
محل زندگی: تهران
جنسیت:
شغل: دانشجو
تاهل: مجرد
مدل گوشی :
تلفن همراه :
حالت من

فروم تاپ ایران...
ما را در سایت فروم تاپ ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار for4 بازدید : 111 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 0:31